miércoles, 2 de diciembre de 2009

Contrapublicidad

Molt bones a tots!!

Bé, la meva opinió respecte la classe que vam fer l'altre dia sobre la contrapublicitat és positiva, ja que és un tema que sempre m'ha cridat l'atenció. Considero que és essencial que tothom tingui la llibertat per expressar els seus pensaments, les seves emocions. I per què ho pot fer una empressa que patrocina X cosa al mercat i no pas un home, dona, nen, nena?
Per començar he de reconeixer que mai m'ha agradat el fet que hi hagin anuncis, és una forma de 'rentar el cervell a al societat' amb coses que realment ni necessites, però et fan creure lo contrari. Per aquest motiu crec que és essencial que hi hagin moviments, organitzacions, mètodes, persones..els recursos que calguin per concienciar a la societat d'aquest fer. I quina millor manera que fer-ho de forma artística i amb humor? El noi que hem vist al video juga al mateix joc, pinta a sobre dels cartells que ja havien elaborat, potser aquesta és la manera de que la gent se n'adoni.
Sinceramente veure aquest video m'ha fet replantejar moltes coses, i tot i que abans ja era conscient de l'objectiu real dels anuncis, ara me'ls miro analitzant-los més, mirant més enllà del que em volen vendre. Potser també té algu a veure el fet de que la pròxima tasca sigui la de contrapublicitat. Això em fa parar més atenció als anuncis, i realment és difícil d'escollir un, el qual analitzar i treballar, però això és bona senyal, significa que encara tinc molt a dir!



Vane

No hay comentarios:

Publicar un comentario