miércoles, 30 de diciembre de 2009

ticfi_



Molt bones a tothooom!!!

La veritat és que vaig començar la classe amb més por que en la resta d'assignatures, ja que com vaig deixar clar el primer dia sempre he pensat que això de les tecnologies no se'm donava bé.
Tot i així, he de reconeixer que he agafat mooltíssima confiança amb mi mateixa, i no és que sigui pèssima amb les tecnologies, simplement no em poso a investigar, no l'utilitzo més que per les tres cosetes que faig sempre. Però el fet de tenir aquesta assignatura m'ha obligat a utilitzar-ho i fer servir diferents projectes amb els que he m'ho he passat molt bé i m'han facilitat fer un treball en grup entre d'altres coses. De fet, la wiki, per exemple, l'he fet servir per realitzar treballs d'altres assignatures. A més,estic molt orgullosa dels treballs que he fet amb el movie maker. Abans mai hagués dit que jo seria capaç de fer un video així!
A més, he de reconeixer que al principi no entenia molt l'ús de les TICS en l'educació social, però com ara sempre dic, ho has de veure amb els teus propis ulls. Hauries de fer els petits treballs que hem fet, i d'aquesta menra t'adonaries realment del paper que tenen les TIC en l'educació social.
Finalment, m'agradaria destacar lo satisfeta que estic d'haver realitzat el projecte final amb la Marta, l'Anna i la Patri, ja que ho hem disfrutat com el que més!
De fet, el primer dia vaig presentar-me i vaig dir que esperava aprendre i disfrutar. És exactament el que he fet.
Moltes gràcies a tots els companys i companyes juntament amb l'Adriana.
Fins després:)

Vane.

No hay comentarios:

Publicar un comentario